دوستی با مشکلات

دوستان را با مشکلات زندگی خود درست کنید. اگرچه بسیاری از چیزها تصادفی و غلط به نظر می‌رسند ، به یاد داشته باشید که من بر همه چیز حاکم هستم. من می‌توانم همه چیز را برای همیشه در یک الگوی جا بدهم ، ولی فقط در حدی که به من اعتماد کنی. هر مسئله‌ای می‌تواند چیزی به تو یاد بدهد و کم کم به شاهکاری که برایت آفریده‌ام تبدیل کند. اگر با بی اعتمادی و نافرمانی واکنش نشان بدهی ، ممکن است مشکل مشابهی باشد که روی آن می‌افتی. انتخاب به خود شما بستگی دارد و هر روز بارها باید انتخاب کنید که به من اعتماد کنید یا از من سرپیچی کنید.
بهترین راه برای دوستی با مشکلاتتان این است که از من بخاطر مشکلات آنها تشکر کنید. این عمل ساده ذهن شما را به احتمال منافع ناشی از دشواری‌های شما باز می‌کند. به مشکلات مداوم حتی می‌توانید اسم مستعار ببخشید و به آنها کمک کنید تا با آشنایی به آنها نزدیک شوید نه با ترس. گام بعدی این است که آنها را به من بشناسانم و مرا قادر سازم که در حضور پر مهرم آنها را در آغوش بگیرم.  پس به مشکلات بگوییم که من لزوما مشکلات شما را برطرف نخواهم کرد ، ولی عقل من برای برطرف کردن همه‌ی آنها کافی است.

28می‌دانیم در حق آنان که خدا را دوست می‌دارند و بر طبق ارادۀ او فرا خوانده شده‌اند، همۀ چیزها با هم برای خیریت در کار است.#8‏:28 یا: «می‌دانیم خدا در حق آنان که دوستش می‌دارند و بر طبق اراده‌اش فرا خوانده شده‌اند، همه چیز را با هم برای خیریت به کار می‌گیرد» و یا «می‌دانیم که در همۀ چیزها، خدا برای خیریت کسانی که او را دوست می‌دارند … مشغول کار است».

23ولی ما مسیح مصلوب را وعظ می‌کنیم که یهودیان را سنگ لغزش است و غیریهودیان را جهالت، 24امّا فراخواندگان را، چه یهودی و چه یونانی، مسیحْ قدرت خدا و حکمت خداست.

درباره‌ی Saber Amiri

هان بر در ایستاده می‌کوبم کسی اگر صدای مرا بشنود و در به رویم بگشاید به درون آمده و با او هم‌سفره خواهم شد و او با من . [email protected]

همچنین ببینید

فریسی و خراجگير

“آنگاه برای برخی که از پارسایی خویش مطمئن بودند و بر دیگران به دیدۀ تحقیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *