ممکن است مردم به شما بگویند:” “غیرممکن است. این کار انجام شد…

ممکن است مردم به شما بگویند:” “غیرممکن است. این کار انجام شدنی نیست. تو نمی توانی. برای اجرای این طرح بزرگ، واجد شرایط نیستی، تجربه اش را نداری. دشمنان و اشخاص حسود اجازه فعالیت نمی دهند. هیچکس با تو همکاری نمی کند…” اما واقعیت این است که وقتی خدا با برنامه و هدف شما موافق باشد، موفقیت حتمی است.

Notre-Dame Cathedral Basilica, Ottawa, Canada

این برای ستایش جلال حضرت است که در ﺁن ما را در محبت پذیرفته است.
افسسیان ۱:۶

خدا همهٔ کسانی را که به او ایمان ﺁورده‌اند در پناه محبت پذیرفته است. چه اعتقاد داشته باشیم چه نداشته باشیم، این حقیقت است که به عیسی به عنوان نجات‌دهنده اعتماد کنیم. خدا از ایمانداران انتظار دارد که به کلام و وعده‌های او با ایمان عمل کنند. خدا از ما انتظار دارد که ﺁنچه را که می‌گوید باور کنیم و با دل خود او را بجوییم، زیرا بدون ایمان، خشنود کردن او غیرممکن است.
ایمان کتاب مقدس

ایمان کتاب مقدس به شخصیت، توانایی، وعده‌ها و کلام خدا اطمینان کامل دارد. ایمان به شخص، وعده‌ها و وعده‌های الهی تنها پاسخی است که خدا انتظار دارد. ایمان تنها راهی است که می‌توانیم هر ﺁنچه را خدا به ما داده است، به جا ﺁوریم – فرزندان او. و جلال فیض او را که ما را در افسسیان ۱:۶ پذیرفته است، تسبیح می‌گویند.
امید زیربنایی

شاید در دل هر انسانی اشتیاق بیشتری وجود نداشته باشد تا عشق ورزیدن و دوست داشتن. که پذیرفته بشه، واقعا پذیرفته بشه… که واقعا و صادقانه پذیرفته بشه. با این کار، معانی پذیرفته شدن را با وجود همه چیز و هر چیز دیگری به همراه می ﺁورد. این یک اصل اساسی است که هیچ چیز نمی تواند پذیرش ما را تغییر دهد یا حذف کند. امیدی هست که مهم نیست ما چی میگیم یا چی کار میکنیم. ما پذیرفته می شویم – و اینکه چقدر مشتاق پذیرش واقعی هستیم.
پذیرش توسط انسان

اما ما از وضعیت دل و افسانه هر انسان ﺁگاهیم. گاهی اوقات کارهایی را انجام می‌دهیم که مورد قبول واقع می‌شویم. اما در قلب ما، می دانیم که پذیرش ما توسط دیگران در زمینه های بسیار نا امن است. و یک روز می بینیم که ما از لیست پذیرش ﺁنها حذف می شویم، که این به معنای خیلی زیاد است، برای وقتی که ما بر اساس شرایط انسانی پذیرفته می شویم، مایوس خواهیم شد.
پذیرش خدا

اما پذیرش توسط خدا با پذیرش انسان بسیار متفاوت است. دیدگاه الهی پذیرش با دیدگاه انسان بسیار متفاوت است. پذیرش الهی ریشه در یک سری معیارهای متفاوت از پذیرش انسان دارد.
تغییر حقیقت

خدا ما را از ﺁنچه هستیم، می‌کنیم یا می‌گوییم، نمی‌پذیرد. او ما را به دلیل ﺁنچه داریم یا نداریم نمی‌پذیرد. خداوند ما را در یک حقیقت تغییر ناپذیر و تغییر ناپذیر، خداوند عیسی مسیح، می پذیرد. به عیسی مسیح ایمان ﺁورید و شما پذیرفته خواهید شد.
قربانی پایان‌یافته

خدا قربانی کامل مسیح را پذیرفت و به همین دلیل ما را می‌پذیرد. خدا کار تمام شده صلیب را پذیرفت و به همین خاطر ما را پذیرفت. خداوند ما را می پذیرد زیرا ما در مسیح هستیم. ما در معشوق پذیرفته می شویم. پذیرش ما بر اساس یک حقیقت است – ما پذیرفته می شویم زیرا در کمیته گزارشگران حقوق بشر هستیم. ما پذیرفته شدیم چون به مسیح به عنوان نجات‌دهنده اعتماد داشتیم.
موقعیت تثبیت شده

در مسیح هیچ چیز ما را مقبول خدا نمی‌سازد. هیچ چیز نمی‌تواند ما را از مقامی که در مسیح داریم دور سازد. از همان لحظهای که ایمان ﺁوردیم، مورد پذیرش خداوند قرار گرفتیم، و از سوی خداوند، در معشوق، در گذر زمان و تا ابد مورد پذیرش خواهیم بود،
هدیه‌ای ﺁزاد از طرف خدا

هیچ یک از خصوصیات و رفتار و انتخاب‌های خدا مقبول او نیست. ما در معشوق پذیرفته شدیم ما در مسیح پذیرفته شدیم، در موسسه اسلامی پذیرفته شدیم. و تمام کسانی که ایمان دارند این موهبت را به دست می‌ﺁورند که می‌توانند مسیح را بپذیرند. ما هیچ کاری نکرده‌ایم و هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم که شایستهٔ پذیرش خدا در مسیح باشد. پذیرش هدیه‌ای است که ﺁزادانه در دسترس همگان و هر کس که به عیسی ایمان داشته باشد. پذیرش خدا بستگی به ایمان به مسیح دارد – اعتماد به کار تمام‌شده‌اش.
بی‌انسان

باور کردن هیچ شایستگی نداره تمام شایستگی صلیب فقط به مسیح نسبت داده شده اعتقاد کار نیست باور کردن یه انتخابه که هر مردی باید روی صلیب انجام بده کسانی که به عیسی ایمان دارند مورد قبول خدا قرار می‌گیرند. خدا، خود ما را مقبول می‌دارد، هنگامی که به عیسی مسیح ایمان ﺁوریم.
تمام عطایای مسیح

خدا از طرف یک گناهکار باایمان عمل می‌کند و او را مقبول می‌سازد. خداوند ما را مقبول می‌دارد. این یه حقیقته، چه بدونیم چه ندونیم این حقیقت است، چه ما باور داشته باشیم چه نداشته باشیم. اگر ما یک معتقد باشیم، از سوی خداوند پذیرفته می شویم، چه این را بپذیریم و چه نپذیریم!
زندگی ویکتورین

اگر ما حقیقت پذیرش را بپذیریم، زندگی ما پیروز می شود. اگر ما حقیقت را بپذیریم، زندگی ما شکست خورده می‌شود – اما چه این حقیقت را باور کنیم یا نه در محبوب پذیرفته نمی‌شویم. خدا از ایمانداران انتظار دارد که با ایمان به کلام و وعده‌های او عمل کنند. خدا از ما انتظار دارد که ﺁنچه را که می‌گوید باور کنیم.
اعتماد به نفس

ایمان کتاب مقدس به شخصیت، توانایی، وعده‌ها و کلام خدا اطمینان کامل دارد. ایمان به شخص او، وعده‌ها و وحی تنها پاسخی است که خدا انتظار دارد، و خود خدا در کلامش به ما گفته است که پذیرفته شده‌ایم – اکنون ایمان داشته باش…

 

درباره‌ی Amir Gh

همچنین ببینید

افکار نسنجیده

افکار نسنجیده این مزمور نه تنها در نظر گرفته شده است، بلکه می‌گوید: “غزل” با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *