در جایی زندگی می کنید که راضی نیستید؟

در جایی زندگی می کنید که راضی نیستید؟ بسیاری حاضرند در همان محل زندگی کنند. از خواب بیدار می شوید و می گویید:”باز هم صبح شد!” در حالی که دیگری در بستر مرگ می گوید:”خدایا، یک روز دیگر عطا کن”. می گویید این غذا را دوست ندارم. بسیاری حاضرند همان غذا را بخورند… خداوند می خواهد در جایی که کاشته شده ایم، شکوفا شویم و شکرگذاری کنیم، تا او ما را در جایی عالی قرار دهد.

 

برای ستایش جلال فیض او که ما را در معشوق پذیرفت.
افسسیان٫۱:۶

وضعیت ثابت

تا زمانی که باور کنیم در “محبوب” پذیرفته شدیم… ما برعکسش رو باور داریم تا وقتی که ما کاملا در اون باشیم ما فکر می کنیم ناقص هستیم. مقبول بودن در مسیح و کامل شدن در او، همان موقعیت ثابت همهٔ ایمانداران است. اما حقیقت را باور نمی کنید – و در ذهن خود دروغ می سازید.
تکمیل در مسیح

همهٔ کسانی که از بالا متولد می‌شوند در مسیح کامل شده‌اند. قبول این که ما در مسیح کامل هستیم، تنها اعتقاد به حقیقت کتاب مقدس است. اعتقاد به اینکه ما در مسیح پذیرفته شده‌ایم، صرفا اعتماد به کلام خدا است.
تأثیرات دروغ

شاید به نظر رسد که وضعیت زندگی و شرارت در دنیا تغییر کرده است، اما هرگز نباید ایمانت را به مسیح عیسی بر احساساتمان استوار سازیم و اجازه ندهیم که زندگی‌مان بر اعتمادمان به خدا تأثیر بگذارد.
احساس یا ایمان

احساسات دروغ می‌گویند و اوضاع می‌تواند حقیقت کلام خدا را به وجود ﺁورد. ایمانت بر هیچ چیز جز عیسی مسیح و عدالت او استوار نیست. و چون در او هستی، عدالت مسیح بر شما حکمفرما است.
دریافت حقیقت

تا زمانی که کلام خدا در زندگی‌مان به بلوغ مسیحی اطمینان نداشته باشد، مانع پیشرفت روحانی‌مان نخواهد شد. پسرعموی ماچ به کلام خدا ایمان دارد. طرف مقابل سکه ی اعتماد، استقبال عملی از کلام خداست.
حقیقت مناسب

برای ﺁن که حقیقت خدا را به جا ﺁوریم، این است که ﺁنچه را که اکنون متعلق به توست، به عنوان معنویت به کار گیریم. برای ﺁن که کلامش مناسب باشد، پذیرفتن ﺁن به عنوان واقعیتی عملی است که به شما تعلق دارد. کتاب مقدس مناسب – این است که ﺁنچه را که در حال حاضر هدیه‌ای از طرف خداست در اختیار داشته باشیم. این است که خدا و عملکردش را به عنوان واقعیتی پایدار بشنویم. این است که کلام خدا را به عنوان حقیقتی حقیقی دریافت و به کار گیریم. پس بجاست که کلام خدا را بپذیریم، بپذیریم، بپذیریم و به ﺁن عمل کنیم.
ویلیام نیول

ویلیام نول در ادامهٔ این گزارش می‌نویسد: پولس از مقدسین در ۳ باب اول افسسیان چیزی نمی‌پرسد بلکه تنها به گوش می‌گیرد تا در حالی که حقایق شگفت‌انگیز و ابدی را در مورد ایشان اعلام می‌کند، مگر نه تا زمانی که این فهرست واقعیات را در مورد ﺁنان به پایان نرساند، ﺁیا از ﺁنان هیچ نمی‌خواهد که کاری بکنند؟ و هنگامی که درخواست‌های خود را برای راه رفتن به عنوان مسیحی مطرح می‌کند، همه‌چیز بر اساس وحی وحی پیشین است.
سخنان پولس

پولس رسول با توجه به حقایقی که در مورد شخصیت والای خود و سرنوشتشان دارد، می‌گوید: ‹از شما استدعا می‌کنم که شایستهٔ ﺁن حرفه‌ای که به ﺁن خوانده می‌شوید، سلوک نمایید.›Eph.۴:۱ پس بیایید دیگر به قدیسان لیست ‹شرایط› ورود به حیات مبارک در مسیح را ننهیم؛ و در عوض، به عنوان اولین مقدمه‌ای که ﺁنان را به این زندگی هدایت می‌کند، نشان می‌دهد که در حال حاضر در مسیح چه موقعیت، دارایی و افتخاراتی دارند. پس ما حقیقتا با روح‌القدس کار خواهیم کرد و بدین گونه میوهٔ بسیار افزون‌تر و پایدارتر زحمات خود را در میان قوم خدا خواهیم یافت.”
حقیقت مطلق

پس پرسش این است: راز رسیدن به این حقیقت که کلام خدا را به‌درستی در نظر داریم چیست؟ چگونه می‌توان کلام خدا را به صورت واقعی به گوش گرفت؟ کلمه s
ﺁستین اسپارکز

ﺁستین اسپارکس راهها، ابزار و روشهایی را که برای به‌کارگیری کلام خدا به کار می‌رود، ﺁشکار می‌سازد. ما باید در حد توانایی حرفه ای که به ما گفته می شود قدم برداریم. و نتیجه‌ی کار صلیب مسیح، و موضوع رستاخیز او، زندگی جاودانه‌ای است که ایمانداران از ﺁن برخوردارند. اما در حالی که این زندگی خود پیروز، فناناپذیر، فناناپذیر، فناناپذیر است، ایماندار باید با ایمان بیاید تا ﺁن را ثابت کند، به ﺁن زندگی کند، قوانین خود را بیاموزد، و با ﺁن هماهنگ باشد.
دپوسیت در

در ایماندار سپرده‌ای وجود دارد که نیازی به اضافه کردن ندارد، تا جایی که به کیفیت ﺁن مربوط می‌شود. تا جایی که پیروزی، قدرت، شکوه، و تواناییهای ﺁن به ﺁن مربوط می شود، هیچ چیز نمی تواند به ﺁن اضافه شود. اما تجربه‌های روحانی، یعنی زندگی روحانی، کشف، متناسب با موضوع زندگی، و زندگی کردن با تمام معانی و امکانات زندگی است.
باور و رفتار

اسپارکس میگه که همه ما در مسیح هستیم و در حال حاضر در اختیار داریم درست بودن این است که باور کنیم این درست است و سپس به ﺁن عمل کنیم. این است که با شکرگزاری و ستایش، ﺁنچه را که اکنون در مسیح است بپذیریم.
سپاسگزار

می دونم که این ممکنه به نظر ساده، ساده و با ظاهر ضعیف یا با حالت تهوع ساده و ساده لوحانه بیاد. می‌دانم که احتمالا با کلماتی مانند “نمی‌فهمم…” اما به جا ﺁوردن حق نخست‌زادگی و مقام در مسیح بسیار ساده است. این حرکت از طرز تفکر و همهمه به خاطر ﺁنچه می‌خواهید، سپاسگذاری به خاطر تمام ثروت فیض خدا، که اکنون در مسیح دارید. همهمه و شکایت همیشه به از دست دادن همنشینی و بی‌ایمانی مربوط می‌شود. شکرگزاری و اعتراف همیشه با همنشینی و توکل به خدا در ارتباط است.
اسرائیل – نمونه

وقتی اسرائیلیان به دلیل ناباوری گله و شکایت کردند، به رابطهٔ خود با خدا صدمه زدند. وقتی اسرائیلیان به گناهانشان اعتراف کردند، بازگشتند و با او دوستی کردند. هنگامی که اسرائیلیان احساس می‌کردند که با خدا همهمه و همهمه می‌کنند، ﺁنان را از دست دادند. هنگامی که اسرائیلیان به دلیل شرایط زندگی‌شان با خدا همکاری می‌کردند، خدا را سرزنش می‌کردند. اما وقتی اسرائیلیان با اعتماد به کلام خدا عمل می‌کردند، دوباره به همنشینی بازگشتند.
حقیقت ثابت

شکایت‌ها و شکایت‌ها باعث می‌شود که به کلام خدا اعتماد نداشته باشیم. احساسات یا موقعیت‌ها تصویری نادرست از رابطه‌مان با خدا به ما می‌دهد، اما همنشینی با خدا به دلیل اعتراف به گناه و ایمان به کلام او است. همنشینی با یهوه، کلام خدا را حقیقتی ثابت و واقعی می‌داند.
پذیرفته در مسیح

تا زمانی که باور کنیم در معشوق پذیرفته شدیم, شکست خواهیم خورد. تا زمانی که نتوانیم بپذیریم که در او کامل هستیم، ناقص خواهیم بود. اعتقاد به اینکه ما در مسیح پذیرفته شده‌ایم، صرفا اعتماد به کلامش است. قبول این که در مسیح کامل هستیم، اعتقاد به حقیقت کتاب مقدس است.
پرستش و ستایش

تنها راه پذیرش در معشوق پرستش و ستایش است. تنها عکس‌العمل عملی در خصوص کامل بودن در مسیح، سپاسگزاری است. ما باید خداوند را با هر گونه خللی که در وجودمان وجود دارد ستایش و پرستش کنیم و از او تشکر کنیم. و اعتراف کنیم که او را تا ژرفای وجودمان دوست نداشته ایم. وقتی مسیح در مرکز زندگی است، حقایق کتاب مقدس را می‌توان به ﺁسانی درک کرد

 

 

درباره‌ی Saber Amiri

هان بر در ایستاده می‌کوبم کسی اگر صدای مرا بشنود و در به رویم بگشاید به درون آمده و با او هم‌سفره خواهم شد و او با من . [email protected]

همچنین ببینید

افکار نسنجیده

افکار نسنجیده این مزمور نه تنها در نظر گرفته شده است، بلکه می‌گوید: “غزل” با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *